We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.

Ingesperrt Mit Mir

by Songschreiwa Piet

supported by
/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

1.
Ingesperrt mit Dir In Zeide wie denne, sollt ma erkenne war das alles nur leeres Gelaber oder hat ma sich werklich so gär Ma hält sich fa selbschdverständlich Alles fa unendlich un würd das netmol merke, wenn die Zeit e annerie wär Du bischd ingesperrt mir mir un ich bin ingesperrt mit dir awa ich fühlmich kä Stick gefang weil mit Nimmand wär ich liwwa (ingesperrt) hier Du nemmschd mir mei Ängschde un ich hoff, ich dir dein un an Stelle, wo ich's normal wär bin jetzt e bissje wenischer gemein Ich liebe die Wärme in deine Aue unser blindes Vertraue das net selbschdverständliche sich selbschdverständlich sein Du bischd ingesperrt mir mir un ich bin ingesperrt mit dir awa ich fühlmich kä Stick gefang weil mit Nimmand wär ich liwwa (ingesperrt) hier Ich vermisse Freunde un Familie, jeden Enzelne sehr Awa mit dir zusamme fällt ma das net ganz so schwer Mit dir is es e bissje so als wäre se do dich zu han macht mich froh oh ich han dich so unglaublich gär Du bischd ingesperrt mir mir un ich bin ingesperrt mit dir awa ich fühlmich kä Stick gefang weil mit Nimmand wär ich liwwa (ingesperrt) hier
2.
3.
Sauwere Ärsche Wenn jeder an sich denkt, is an jeden gedacht un wenn jeder iwa die Annere lacht, is a iwer jeden gelacht genau die Art von Egoismus hat uns doch krank gemacht In da Krankehäuser sterwe Leut un paar hunnert Meder weiter werd Picknick gemacht wenn jeder nur e bissje an Annere dächt, wär ach an jeden gedacht un es dud ach ganz gudd, wenn ma mo iwa sich selwa lacht es is zeit, umzedengge, Die Welt kommt ins Wangge un Zeit, ufzehere, um Klobabier zu zangge Es geht ums nackte Üwerläwe un mir zangge um Klobabier Gott wie arm! Is es denn wirklich so scheiße hier? Se opfern sich uf, unser Ärzte, Pflescher un Schweschdern unser Helde von heut sin die Opfer von geschdern Verbrannt ime kranke Gesundheitssystem sins nie die Kapitäne, die mit ihre Schiffe unnergehn Es is Zeit zum Umdenke, es is Zeit für e Dangge un Zeit ufzehere, sich um Klobabier zu zangge. Es trennt uns e Virus, es eint uns die Angschd Du bisch net allähn, wenn de um dei Liebschde bangschd Leut, die sich meide, Leut, die sich vermisse ängstliche Aue blicke ins Ungewisse oder eint uns der Virus un trennt uns die Angschd wenn de Nächstenliebe willschd awa enfach nimmeh kannschd Es leide am Meischde die Arme, die Schwache un Krangge während sich die, die noch Kraft han um Klobabier zangge un wedder denk ich an die Pflescher, Schweschdern un Ärzte die ihr Ängschde iwawinne, sogar die ärgschde um Annere zu helfe, um Leide zu lindern bescheiden alles genn, Schlimmeres zu verhindern das gibt Kraft, es gibt Halt un macht Mut es is Zeit mol zu sahn, wie gut uns das tut Es wär Zeit für e Umarmung, doch es geht nur e Dangge heren doch bidde uf, wehe Klobabier ze zangge
4.
In meina Blindhät In meina Blindhät han ich gedenkt, mei Herz wär net klänsekrien Es wär wild un so Gott verdammt frei In meina Blindhät han ich garnet gemerkt mei Herz war immer an da Lein Blindhät is es Seche oder Fluch frieher war ich so froh, jetzt is ma nix genuch In meina Blindhät hot ich Fatraue in Leit Es wäre Freunde han ich immer gedenkt all die fafickte gudde Worde ware nur Phrase doch ich han ne stets Glawe geschenkt Blindhät is es Seche oder Fluch frieher war ich froh, jetzt is ma nix genuch Blindhät is es Segen oder Fluch frieher war ich froh, jetzt is ma nix genuch In meina Blindhät war ich stark jetzt!bin ich schwach falier mich vill zu oft in Gedangge In meina Blindhät han ich noch oft gelacht Blindhät is es Seche oder Fluch frieher war ich froh, jetzt is ma nix genuch
5.
Für Paul 03:46
Für Paul Ich nahm ihn wahr als Realisten, der stets relativiert. Grad, in Allem gudd durchdacht und klar strukturiert. Laut, ach zwische da Zeile präzise, wie jeder seiner Schläch uf da Snare, wie die Musik, die er spielte, war im Grunde (genomm) ach Er Aus dem Vater eines Freundes, wurd Bandmitglied, wurd Freund. Unnerschied uns ach unser Wese, han ma doch de gleiche Traum geträumt. Ach ich werre die gudde Gespräche vermisse, sei offenie, ehrlichie Art Paul wusst immer e Antwort, Paul hott immer e Rat. Die Klarheit seiner Gedanke, sei messerscharfer Verstand machte ne stark in seiner Haltung awa nie arrogant Ich sah ne lache, weine, ihn sich freie un traure awa nie sah ich ne, sich in Selbschdmitleid inmaure Das ledschde Lied, das er uns spielte, so verdammt scheen, zugleich schlimm Gesicht un Körper gezeichnet von Krankheit awa mit kräfdischer Stimm Un singe ach Annere, sei Platz bleibt leer weil nimmand singt die Lieder wie Er.
6.
Ballawa Ballade Ich schätze, jeder kennt die Art von Träume. Ich schätze, jeder kennt das Gefiehl. So wie verlorene Liebe Die Zeit, mein Freund, is e Miehl Sie zermahlt Hoffnung un Träume Sie nimmt, was teuer und lieb Siehschd nix no vorne un verschwomm no hinne alles was bleibt is nur e Lied Es is die Ballawa Ballade Se hallt durch Zeit un Raum Alles schwebt! Ich denk, ich kann fliehe Dann genn ich wach. Es war nur e Traum. Wie um alles in da Welt soll ich das akzeptiere? Wie um alles in da Welt, wenn ich's doch net versteh? Wie um alles in da Welt soll ich kabbiere? Die alde Band, se gebbts nemmeh Oh mir hodde so scheene Lieder! Ma hodde e sooo scheenie Zeit! Awa hin un wieder, steht die alte Band zum Spille bereit un dann spille ma die Ballawa Ballade Se hallt durch Zeit un Raum Alles schwebt! Ich denk, ich kann fliehe Dann genn ich wach. Es war nur e Traum.
7.
Gelwa Schnee 03:09
Gelwa Schnee Se vaännere ihr Aussiehn, es Vahalde bleibt gleich. Schnee werd weider gelb, wenn ma nin seicht. Kenner baut e Schneemann aus gelwem Schnee. Un e gelwa Schneeball dud dobbelt so weh. Er schmeckt net noh Zitrone! Er schmeckt no Urin! Un Nazis bleiwe Scheiße! Ach wenn se heit annerschd aussiehn. Nazis bleiwe Scheiße! Ach wenn se heit annerschd aussiehn. Politiker sin Lumbe! Die sauche sich gär voll. Un was dodebei rauskommt is oft garnet so doll. Se vaännere ihr Handeln. Es Aussiehn bleibt gleich. Un Schnee werd weider gelb, wenn ma nin seicht. Er schmeckt net noh Zitrone! Er schmeckt no Urin! Un Nazis bleiwe Scheiße! Ach wenn se heit annerschd aussiehn. Nazis bleiwe Scheiße! Ach wenn se heit annerschd aussiehn.
8.
Zwä Worde 04:22
Zwä Worde Es gebbt nur zwä Worde, die ich fa dich han Es gebbt nur zwä Worde mit denne ich alles sahn kann Ich sahn: „Lieb dich, wenn du all Empathie valoor haschd un dich domit uf Facebook wischdisch machschd.“ Ich sahn: „Lieb dich, wenn fa dich alles soooo enfach is! Mit deine halwe Wohrhäde bleib ma geschiss! Ich sahn: “Lieb dich!” Un ich hoffe, es kommt bei dir ahn! Ich han zwä Worde fa dich, an denne kannsche dich reiwe! Zwä Worde, so enfach, sogar du kannschd die schreiwe! Ich sahn: “Lieb dich, wenn de dei Angschd mit Hass kompensierschd! Lieb dich, wenn du’s schon nommo net kabbirschd!” Ich sahn: “Lieb dich, wenn immer dei Antword Gewalt is! Lieb dich, wenn dei Herz werklisch si kalt is!” Ich sahn: “Lieb dich!” Un hoffe, es kommt bei da ahn Zwä Worde sin iwwarisch von da dausende, dich ich hot. Zwä Worde bleiwe, awa die mache dich flott! Ich sahn: “Lieb dich!..... lieb dich!”..... Ich sahn: “Lieb dich!.... jooo lieb dich!” Ich sahn: “Lieb dich!” un hoffe, es kommt bei dir ahn. Ich sahn: “Lieb dich besser mol selwa, weil das sonschd Kenner mache mahn!
9.
Ich kriens net hin Seit langer Zeit schon unberührt niemand, der sie sieht un net die Schwermut spürt Die alt Gitarre mit da roschische Saide, rudimentärer, stummer Zeuge von bessere Zeide. De falsche Ort, de fapassde Moment, sie war so jung un hot so vill Talent un der alde Hit werd wedder angestimmt un es jedesmol jemand Anneres, der ne singt Ich würd so gere sin,was ich awa enfach garnet net bin ich würd gere sin, was ich net bin awa ich kriens net hin, ich kriens net hin im Park uf da Bank, sitzt e alder Mann, der ennem beim bloße angugge schon läd dun kann. Die Bän wie e O, de Rigge is krumm, ach wenn em kenner zuheert, murmelt er immer was rum. Die Schdirn gerunzelt, die Aue gugge ins Lääre „ach ich hätt un wollt un wär so gäre“ un der alde Hit werd wedder angestimmt un es is schon wedder jemand anneres, der ne singt Ich würd so gere sin,was ich awa enfach garnet net bin ich würd gere sin, was ich net bin awa ich kriens net hin, ich kriens net hin vom Zweifel zerfress schreib ich mei Lieder un leide ob se gudd oder schlecht sin, kann ich selbschd net entscheide awa ich sing se eisch liewa als denne alde hit un jedes Mol hoff ich,es singt jemand mit un der alde Hit werde wedder angestimmt un diesmol bin Ich's der ne singt Ich würd so gere sin,was ich awa enfach garnet net bin ich würd gere sin, was ich net bin awa ich kriens net hin, ich kriens net hin
10.
Schwatz un weiß Mols ma schwatz oder mols mol weiß Mach aus Scheiße Gold un es stinkt immer noch no Scheiß Do is nix rischdisch, do is nix falsch Es dud erschd weh, wenn de fallschd (uffknallschd) Wenn du annerschd bischd, bischd du allähn Entwedder schwimmschd mim Strom oder gehschd unner wie e Stähn Die Wolke färwe sich von weiß zu schwatz Ich glab glei gebbts was uf de Latz Hadda Wind bloost dorsch die Bääm Als wenn de Deiwel persönlich käm Du wiegschd dich besser in dem Wind Oder du werschd weggebloost mei kind Mols ma schwatz oda mols ma weiß Hinnerm Rigge bockt die Geiß Erschd paschde dich weiß an un dann schwatz Ufrischdischkät breschds Gnick mei Schatz Wenn du annerschd bischd, bischd du allähn Entwedder schwimmschd mim Strom oder gehschd unner wie e Stähn Es Babier is weiß, es Kabbiddel schwatz Un was ma schreiwe is fa die Katz Frieher hodde se mol Herz die Leit Dofor hat ma heit kää Zeit Wenn du annerschd bischd, bischd du allähn Entwedder schwimmschd mim Strom oder gehschd unner wie e Stähn
11.
Träne im Rähn Naacht um Nacht farrauschd du mergschd, dass du e Päusje brauchschd dass du zu dief abtauchschd un dass du dich doran berrauschd Es is die Taubhät, die de fiehlschd, wenn du zu dief dren wiehlschd un dann denggsche: „ach ich dennge zu viel!“ un imma dann kommt das Gefiehl Du fiehlschd dich dann so allähn un gehschd schbaziere im Rähn Awa im Rähn is es scheen do kamma die Träne net sehn Du fiehschd dich einsam, de fiehlschd dich leer Das alde Lied, das singsche ger rennschd nur Erinnerunge hinnerher awa die fablasse immer mehr Du fiehlschd dich wedda so allähn un gehschd schbaziere im Rähn Awa im Rähn is es scheen do kamma die Träne net sehn Du fiehlschd dich emmer so allähn un gehschd schbaziere (wie e nassa Hund drauss) im Rähn Awa im Rähn is es scheen do kamma die Träne net sehn
12.
Noch e Bier, Noch e Schnaps Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps un mach schnell demit Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps ich han dorschd Mei Fra hat mich heit moje sitze geloss un hat alles mitgeholl, was ich mol hott am kihlschrank hing nur e Zeddel geh du mim Hund raus, ich bin fort Un mei Hund, von dem ich gedenkt han er wär so treu hat sich von da Lein losgeriss un is abgehau jetzt stehn ich do, allään un falor ich bin die aller ärmschd Sau Es war e langer, es war e hadda, es war e schmerzhafter Daa jetzt brauch ich e Bier un e Schnaps brauch ich aa Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps un mach schnell demit Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps ich han dorschd un dann komm ich se spät uf die Awet weil ich meinem Hund no gelaaf bin An da alt Klärgrub falier ich die Spur ich bin geschdolbat un falle nin Mei Scheff hat herzhaft gelacht als ich em von meiner Misere fazählt hann Dann mault er: „mach dei awet!“ „ab moje bleische dahemm, hasche fastann!“ Es war e langer, es war e hadda, es war e schmerzhafter Daa jetzt brauch ich e Bier un e Schnaps brauch ich aa Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps un mach schnell demit Bring ma noch e Bier un noch e Schnaps ich han dorschd
13.
Un die Hand, die mich hielt, wurd die Hand, die ich hielt han in dei Aue geblickt un net gemerkt, wie der Aueblick verflieht Uf deine Schullere hasche mich dorsch die Welt getrah Ich musst nie weder Bitte, noch Dangge sahn gabschd Alles fa mich, haschd Alles meschlich gemacht Jetzt ist is die Zeit komm, ze Ruhe Gunaacht Vadder! Gunaacht Gunaacht Vadder, (schlof gudd) Gunaacht. Du bleibschd in meinem Herz, als enner, der gäre lacht gär enner trinkt, gäre sproocht un dobei gär en raacht Genaacht Vadder, Genaacht Mit deinem Mut un deiner Kraft gingschd du stets voraus un nä du hasch dich nie geschont du bischd es Selbschdvertaue, Selbschdverständnis un die Hoffnung, die Heit in mir wohnt Du haschd oft verzichtet, nur, dass es mir an nix fählt du liesschd mich das nie merke. Un haschd du dich noch so sehr gequält Du haschd net vill an dich, awa an die Nähschde gedacht Jetzt is die Zeit komm, ze Ruhe Gunaacht Vadder, Genaacht Refrain Die Bääm sin kahl, es rähnt un de Himmel wolgeverhang Ich fiehl mich leer, mei Herz is voller Trauer! Du bisch gang! Ich versprech da für mei Bruder un mei Mudda bin ich immer do un das Wisse, sie sinns fa mich, macht mich in meiner Trauer e bissje froh un dass das heit so is, dofor haschd du alles gebb, alles gemacht Jetzt is die Zeit komm, zu Ruhe Gunaacht Vadder, Genaacht Refrain Un kommt fa mich die Zeit ze Ruhe, werr ich kenn Angschd han ze Geh'n Ich werr mich freie, dich widderzesehn Den, dessen Worde niemals verhalle un die Hand, die ich hielt, werd dann mich wedder halle Dann werd getrunk, gefeiert, gedanzt un vill gelacht doch jetzt is Zeit zu Ruhe! Genaacht ich han dich lieb Vadder! Genaacht

credits

released October 19, 2020

license

all rights reserved

tags

about

Songschreiwa Piet Merchweiler, Germany

contact / help

Contact Songschreiwa Piet

Streaming and
Download help

Report this album or account

If you like Songschreiwa Piet, you may also like: